Sommeravslutning -26

Publisert av Knut Nordbø den 14.06.26.

GRILLAFTEN I BAKHAGEN TIL KNUT

Den årlige og populære grillkvelden ble tilgodesett med godt, om ikke alt for varmt, vær torsdag 11. juni. Hele 29 deltakere ble møtt velkommen med en sommerlig velkomstdrink og varm ventepølse med lompe. Styret stod som vanlig for arrangementet med Knut som den sentrale kraft med ansvar for det meste utenom været som altså bar fint. Arild, Kari, Elisabeth og to ganger Bente ordnet med bord og pådekking. Knut hadde forhåndsstekt grillmaten på lav varme slik at Grillmester Ole-Martin kunne levere første klasses grillmat med diverse velsmakende salater, hvitløksbrød og mangosalsa. Det ble et trivelig måltid i godt selskap og usedvanlig trivelige omgivelser.

Da alle hadde spist seg mett og det fremdeles var grillmat igjen ble det kaffe med sjokoladeis til dessert.

Arild og Ole-Martin organiserte vinlotteriet så snedig at Bjørnar vant en flaske hvitvin.

Som alle trivelige selskaper måtte det også denne gang ryddes opp etter at alle hadde gått hjem. Dette var selvfølgelig styrets oppgave, men Knut måtte antakelig fortsette oppryddingen helt til han skulle på jobb fredag morgen.